Життя - це можливість, скористайся нею. Життя - це краса, захоплюйся нею. Життя - це блаженство, вкуси його. Життя - це мрія, здійсни її. Життя - це виклик, прийми його. Життя - це борг твій насущний, виконай його. Життя - це гра, стань гравцем. Життя - це багатство, не розтринькай його. Життя - це майно, бережи його. Життя - це любов, насолоджуйся нею сповна. Життя - це таємниця, пізнай її. Життя - це заповіт, виконай його. Життя - це пісня, заспівай її до кінця. Життя - це боротьба, стань борцем. Життя - це безодня невідомого, спустишся в неї - не лякайся. Життя - це удача, лови цю мить. Життя - таке прекрасне, не загубити його. Життя - твоє життя, борись за нього! Посміхайтеся (Мати Тереза)

середу, 5 вересня 2018 р.



Сьогодні день пам’яті СПРАВЖНЬОЇ ЛЮДИНИ і ВЕЛИКОГО ПОЕТА Василя Стуса ( Василь Стус)
Його називали Шевченком XX століття. Обличчям України.
Він розмовляв тільки українською мовою, пояснюючи: «Моя мова - мамина»

У цей день у 1985 році у радянському концтаборі був убитий Василь Стус. Які ж нелюди керували тоді країною, якщо найбільшим своїм ворогом вони вважали поета.

Пам’яті Василя Стуса (6.01.1938-4.09.1985)

Як добре те, що смерті не боюсь я
і не питаю, чи тяжкий мій хрест.
Що вам, богове, низько не клонюся
в передчутті недовідомих верств.
Що жив-любив і не набрався скверни,
ненависті, прокльону, каяття.
Народе мій, до тебе я ще верну,
і в смерті обернуся до життя
своїм стражденним і незлим обличчям,
як син, тобі доземно поклонюсь
і чесно гляну в чесні твої вічі,
і чесними сльозами обіллюсь.
Так хочеться пожити хоч годинку,
коли моя розів’ється біда.
Хай прийдуть в гості Леся Українка,
Франко, Шевченко і Сковорода.
Та вже! Мовчи! Заблуканий у пущі,
уже не ремствуй, позирай у глиб,
у суще, що розпукнеться в грядуще
і ружею заквітне коло шиб.
















Немає коментарів:

Дописати коментар